Tel.: +36 70 621 42 80 hello@rendeswebes.hu

Rendszeresen előforduló kérdés, hogy miért kell szöveget írni a honlapra, amikor úgysem olvassák el a látogatók. Ez alapvetően egy téves feltételezés, mert a látogatók, ha érdekes és számukra fontos információkat kapnak, akkor igenis elolvassák. A legtöbbször a probléma ott kezdődik, hogy amit olvasnak az nem érdekes és nem hasznos. Mi erre a megoldás?

A weboldaladon ne magadról írj

A látogatók a legtöbbször nem rád kíváncsiak, (10 éve indultunk, nagyon jó asztalokat készítünk), hanem a problémájára keres megoldást. A látogatódról és az ő problémájáról írsz (olyan szakembert keres, aki nem ma kezdte az asztalosmesterséget?, gyakran okoz problémát , hogy nem tudja leültetni a vendégeket egy asztalhoz, mert nem elég nagy?), akkor azt fogja érezni, hogy megérted és megoldást tudsz javasolni neki, hiszen ismered a problémáját.

Írj tagoltan, röviden

Az tény, hogy a neten a legtöbben nem szeretik a hosszú, egybefüggő szövegeket elolvasni, ezért érdemes sok felsorolást és rövid bekezdést használnod. Szedd össze azokat a kérdéseket, amelyet a legtöbben feltesznek neked a szolgáltatásod/terméked kapcsán és kezd el ezeket röviden megválaszolni a weboldaladon.

Miért nem elég a minimális szöveg a weben?

A látogatók, mindig a kisebb ellenállás irányába mennek. Ha a weboldaladon nem látja leírva, hogy 2 év garanciát adsz a termékedre, akkor nem fog felhívni azért, hogy ezt megkérdezze, hanem keres egy másik weboldalt, ahol ez le van írva. Képzeled el, hogy az üzletedben, személyesen hozzád forduló vevőknek is csak azt mondhatod, ami jelenleg a weboldaladon le van írva. Bajban lennél a kérdéseik miatt?

Konkrét tippek, amiről írhatsz a honlapodon

  • Mi az az öt dolog, amit a legtöbben megkérdeznek, mielőtt vásárolnak tőled?
  • Milyen garanciát adsz a termékedre, szolgáltatásodra?
  • Mutasd be, hogy mi az, amiben jobb vagy a konkurenciánál? (gyorsaság, hétvégi nyitva tartás, rugalmasság, higiénia, stb)
  • Adj tippeket, hogy mire figyeljen, amikor kiválasztja az adott terméket/szolgáltatást, ebből látni fogja, hogy segíteni szeretnél neki és értesz a szakmádhoz!
  • Rántsd le a leplet a olyan dolgokról, amiben sok konkurensed ködösít! Önts tiszta vizet a pohárba, magyarázd el, hogy mi miért és hogyan csinálsz.
  • Mutasd be a szolgáltatási folyamatot, az első találkozástól az utolsó lépésig.
  • Mutasd be az elmúlt 3 év legnagyobb technológiai változását.
  • Mutass be háttér információkat, hol dolgozol, ilyen gépet vettél, hogyan készül egy terméketek.
  • A 3 leggyakoribb panasz, ami miatt a másokban csalódott ügyfelek hozzád fordultak (határidő be nem tartása, elszálló költségek, elérhetetlen szolgáltatók)

Szöveg a Google-nek?

A Google robotjai rendszeresen feltérképezik az oldaladat, így azt is látják, hogy mikor frissült utoljára és azt is pontosan tudják, hogy miről szól. Ezek miatt nagyon fontos, hogy rendszeresen frissítsd a tartalmadat és olyan kifejezéseket, kulcsszavakat használj, amire a látogatóid keresnek. Azt, hogy honnan tudhatod, meg hogy mire keresnek a látogatóid, a következő cikkek egyikében tudhatod meg.

Ha most indítanál honlapot, akkor itt elolvashatod, hogyan válassz domain nevet és, hogy hol tudod leellenőrizni, hogy a kiválasztott domain név foglalt-e.

Solymos Tamás

Solymos Tamás

RendesWebes

Solymos Tamás vagyok, a kisvállalkozók egyszemélyes, online megjelenés menedzsere. 2007-óta készítek honlapokat és elsődleges célom, hogy a Te honlapod is sikeres legyen, mert ma már nem elég csináltatni egy honlapot, azt megfelelően működtetni, fejleszteni kell.

Minősített Google Partner vagyok, így biztos lehetsz abban, hogy Google Adwords kampányaidat is sikeresen kezelem.

Értékeld